اداره آموزش
ثبت نام حضوری

با توجه به وضعیت کنونی کشور و خودداری از ازدحام لازم است پس از تکمیل پذیرش غیر حضوری (اینترنتی) و آماده سازی مدارک و فرم‌هایی که در همین مرحله مشخص می‌گردد، جهت تحویل اصل مدارک و فرم‌ها و تشکیل پرونده بر اساس تاریخ و ساعت مراجعه تعیین شده در انتهای این مرحله، به موسسه مراجعه فرمایید.‌‌‌‌‌‌.

مراحل ثبت نام حضوری دانشجویان جدیدالورود پس از انجام مراحل پذیرش اینترنتی

1. مراجعه به کارشناس ثبت‌نام و تشکیل پرونده (واحد بایگانی-طبقه همکف اتاق 263)

2. مراجعه به کارشناس کنترل محتویات پرونده (واحد بایگانی-طبقه همکف اتاق 263)

3. مراجعه آقایان به واحد نظام وظیفه جهت کنترل وضعیت نظام وظیفه (واحد نظام وظیفه-طبقه بالا اتاق 355)

4. مراجعه به کارشناس مالی (واحد مالی-طبقه بالا اتاق 358)

5. مراجعه به مدیر یا کارشناس گروه مربوطه (گروه فنی و مهندسی طبقه همکف و بقیه گروه‌ها طبقه بالا)

6. مراجعه به کارشناس بایگانی و انجام مراحل نهایی و دریافت فرم اخذ کارت دانشجویی (طبقه همکف اتاق 263)

7. ارائه فرم اخذ کارت دانشجویی به اداره آموزش و دریافت کارت دانشجویی (طبقه همکف اتاق 266)

بسیار مهم: در پایان لازم است نامه درخواست تاییدیه و ریزنمرات را از بایگانی دریافت و در اسرع وقت به دانشگاه محل فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارائه گردد. پیگیری وصول تاییدیه کارشناسی تا قبل از امتحانات پایان نیمسال بر عهده دانشجو می‌باشد.

 
تاریخ:
1399/08/06
تعداد بازدید:
397
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal